رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، با ارسال نامههایی جداگانه به رئیسجمهور و وزیر ارتباطات، تاکید کرد: خیلی زیبا و غرورانگیز است که بگوییم میخواهیم پلتفرمهای بومی خودمان را داشته باشیم و به آنها افتخار کنیم، کسی هم مخالف این ...